Ruilen & Retourneren

Als Gaby's Galaxy willen we dat onze klanten genieten van een onvergetelijke winkelervaring, daarom is ons team verantwoordelijk voor het selecteren van de beste producten om een kwaliteitsaankoop te garanderen. 

Als onderdeel van de ervaring weten we dat we in sommige gevallen niet aan al uw verwachtingen kunnen voldoen, daarom bieden we u serviceretouren en terugbetalingen aan, zodat u kunt blijven winkelen bij ons.

Onze klanten hebben het recht om het product binnen 14 natuurlijke dagen te retourneren. Deze termijn loopt af op de 14 natuurlijke dagen vanaf de dag dat het product door de klant is ontvangen. Onze klanten hebben het recht om het product te retourneren of een terugbetaling te ontvangen volgens deze voorwaarden:

1) DEFECT PRODUCT OF BESTELLING

  1. In het ongelukkige geval dat het product defect is. (Het is duidelijk kapot en onbruikbaar)
  2. Het ontvangen product is totaal anders dan de bestelling. (Gevraagd product A Ontvangen product B)
  3. Niet de juiste maat is geleverd. (Bijv. klant heeft M besteld maar L ontvangen)

De klant heeft het recht om een nieuw product te ontvangen, afhankelijk van de beschikbaarheid van het product. In het geval dat het product niet beschikbaar is, wordt de klant terugbetaald.

We kunnen ervoor kiezen om 25% van de waarde van het product terug te betalen.

3) VOORWAARDEN OM WIJZIGING OF RETOUR AAN TE VRAGEN:

  1. Terugbetalingsverzoeken worden per e-mail en chats geaccepteerd.
  2. Er worden om welke reden dan ook geen restitutieverzoeken geaccepteerd na 14 natuurlijke dagen.
  3. De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.
  4. Het kan 12 tot 20 dagen duren voordat de terugbetaling op uw afschrift wordt weergegeven
  5. We betalen alleen terug via dezelfde betaalmethode waarmee de klant oorspronkelijk heeft betaald
  6. Terugbetaling of wijzigingen worden uitgevoerd zodra we het trackingnummer van de klant als garantie hebben ontvangen.
  7. Artikelen die beschadigd, vuil, gewijzigd of niet in de originele dozen of tassen zitten, worden niet geretourneerd.

4) KOPERBESCHERMING - Onze klanten hebben recht op volledige terugbetaling als het product na 90 dagen niet wordt geleverd.

 

Wil je een product onverhoopt toch ruilen of retourneren? Dat doe je eenvoudig en snel in drie stappen ..


Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:
Stap 1: vul het retourformulier in.
Download hier het retourformulier en vul deze volledig in.
Stap 2: stuur je bestelling op.
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code.
Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.
Stap 3: ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening.
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag uiterlijk binnen 20 dagen weer op je bankrekening staat.